niedziela, 20 października 2013

Weekendowe zakupy kosmetyczne - SUPER-PHARM

Cześć Dziewczyny! :)

Niestety weekend dobiega końca, choć u mnie to bez znaczenia, bo niestety spędziłam go w szkole.
Na poprawę humoru postanowiłam zajrzeć do kilku sklepów. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć jakie promocje wyhaczyłam w Super-Pharm :D


Podkład Bourjois 123 Perfect
Mój ukochany podkład z MaxFactor powoli się kończy, więc zaczęłam poszukiwania :)
Mimo, że nie jestem przekonana do podkładów z tej firmy, to postanowiłam dać mu szansę!


Elseve Eliksir Upiększający
Długo się na niego czaiłam, aż w końcu udało się kupić w przystępnej cenie! 
Jestem bardzo ciekawa efektu :)


 Płatki kosmetyczne + pałeczki za 1gr
Cóż tu dużo pisać, tego nigdy dość!


Zachęcam do zaglądnięcia do Super-Pharm, bo mają dużo fajnych promocji :)
Całe szczęście mój zdrowy rozsądek wygrał i opanowałam się przed kupnem większej ilości kosmetyków!

Jutro pokażę Wam, co kupiłam w firmowym sklepie Ziaji :)

Miłego wieczoru :*

1 komentarz: