wtorek, 5 listopada 2013

Paleta 120 cieni

Cześć Dziewczyny! :-)

W temacie makijażu czuję się troszkę mniej pewnie, niż w paznokciowym, dlatego też na moim blogu nie opublikowałam jeszcze żadnego make-up'u. Myślę jednak, że niebawem się to zmieni, ponieważ zakupiłam pewne cudo idealne do ćwiczeń :) Mowa tutaj oczywiście o palecie 120 cieni.

Szczerzę mówiąc napaliłam się na tą paletę, ponieważ ma baaardzo fajną gamę kolorystyczną! Natrafiłam na nią na allegro, była w śmiesznie niskiej cenie. Z jednej strony to duży plus, a z drugiej obudziła się moja czujność. Pojawiło się pytanie, czy paleta za 40zł to nie jakaś 'podpucha'? Zastanawiałam się jak będzie z pigmentacją, bo na tym mi bardzo zależało. Chciałam ładnych, żywych kolorów! No i chyba takie dostałam :)





A tutaj macie cienie nałożone na płyn Duraline :)

Jak widzicie na zdjęciach powyżej paletka była starannie zapakowana w 'kieszonkę' z folii bąbelkowej, papierowy kartonik, a także każda z osobna była ofoliowana. Otwierając ją bardzo się ucieszyłam, bo obawiałam się, że w transporcie któryś cień się pokruszy.

Bez bazy cienie są mniej widoczne, więc warto nałożyć jakąś bazę lub płyn Duraline, który pięknie podbija kolory :)

Mam nadzieję, że nie raz będziecie mogli zobaczyć tą paletkę w akcji na moim blogu ! :)

Pozdrawiam, życząc miłego dnia! :*

1 komentarz:

  1. Fajny gadżet. Przydałby mi się ;) Zapraszam do sb: www.swiatdziewczyny.bloa.pl

    OdpowiedzUsuń