piątek, 4 kwietnia 2014

Księgarnia ZNAK

Cześć Dziewczyny! :-)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zamówienie, które ostatnio przyszło do mnie z księgarni ZNAK. Czaiłam się na te książki już od jakiegoś czasu, aż w końcu uległam i zamówiłam! Jest to część pozycji, które mam na swojej liście zakupowej w owej księgarni. Wiem, że zrealizowanie kolejnego zamówienia to kwestia czasu :-) Jestem zadowolona, ponieważ książki pojawiły się u mnie w domu bardzo szybko. Ogólnie nie mam żadnych zarzutów. Wszystko poszło sprawnie, szybko, a paczka została zapakowana bardzo solidnie, więc nie było mowy o jakimkolwiek uszkodzeniu :-)











Jak widzicie dla każdego coś dobrego :-)
Teraz tylko trzeba znaleźć czas na czytanie, a to nie będzie łatwe, ponieważ przede mną ostatnie miesiące studiów...i czas chyba zacząć pisać pracę :-)

A Wy macie jakieś książki z tej księgarni? Jakie pozycje polecacie? 

Pozdrawiam serdecznie,
Asia

2 komentarze:

  1. Zamiawiam z innej księgarni, ale bardzo spodobała mi się książka Poradnik pozytywnego myślenia, i chyba sama sobie zamówię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie skusiłaś mnie na nowe książki:D szczególnie "Zamień chemię na jedzenie"pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń