wtorek, 6 maja 2014

Gotowa na słońce!

Cześć Dziewczyny! :-)

Jakiś czas temu odwiedziłam aptekę DOZ i Inglota w poszukiwaniu czegoś, co ochroni moją skórę podczas słonecznych dni, a także czegoś lekkiego, co pozwoli jej oddychać. Najpierw pokażę Wam wszystko to, co kupiłam, a następnie postaram się krótko opisać co i jak :-)


VICHY CAPITAL SOLEIL SPF 50
O emulsji z filtrem od VICHY naczytałam się wiele pochlebnych recenzji, dlatego też postanowiłam przetestować. Mam cerę problemową, a jak wiemy takiej nie powinniśmy wystawiać na słońce bez ochrony. 
Już teraz mogę Wam powiedzieć, że się z nią zaprzyjaźniłam :-)
Zauważyłam, że matuje moją buzie! A właśnie głównie się obawiałam o to, że będę się świecić jak miliony monet. 


 ALOE VERA ŻEL GORVITA
Jest to kolejny produkt zakupiony pod wpływem bardzo dobrych recenzji. Faktem jest, że koi i nawilża moją skórę, a właśnie tego potrzebowałam. Nadaje się pod makijaż, więc czego chcieć więcej?


 INGLOT YSM
To lekki podkład do młodej cery. Nastolatką już nie jestem, ale dla odmiany chciałam spróbować czegoś delikatnego. Lato nie sprzyja ciężkim, mocno kryjącym podkładom, dlatego temu dałam szansę.
 


KOREKTOR INGLOT
 To już mój drugi korektor, jednak ten ma jaśniejszy odcień. Dobrze zakrywa przebarwienia, poranne "niespodzianki", a nawet cienie w okolicach oczu (jednak z tym radziłabym uważać, ponieważ wydaje się dosyć ciężki i nie mam pewności, czy nie będzie przesuszał). Nie należy do korektorów, które idealnie wyglądają cały dzień, ponieważ niekiedy mam wrażenie, że lekko się odcina (ale po dobrych kilku godzinach).



W aptece DOZ dostałam jeszcze gratisy! :-D
 A były nimi woda termalna z VICHY (widzicie ją na pierwszym zdjęciu) oraz książeczkę z próbkami.





Macie któryś z tych kosmetyków?


A może polecacie jakiś podkład / krem BB na lato? :-)

Serdecznie pozdrawiam, 
Asia

2 komentarze:

  1. Hej ;) ja z mojej strony polecam Ci kosmetyki naturalne, które na pewno nie obciążają. Ja zamawiam na www.ego-kosmetyki.pl
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm poczytam...zobaczymy, może akurat znajdę coś dla siebie :-)

      Usuń