wtorek, 7 maja 2013

Usprawiedliwienie

Witam po długiej przerwie...  :-)

Ledwo zaczęłam przygodę z blogowaniem na blogspocie, a już zrobiłam dłuuuugą przerwę :-( Na usprawiedliwienie mogę jedynie dodać, że dużo się ostatnio działo, między innymi zrobiłam dwa kursy! 

Pierwszy z nich to MANICURE I STYLIZACJA PAZNOKCI. Jestem strasznie zadowolona! Nauczyłam się wiele rzeczy, o których nie miałam pojęcia :-) Długo się zbierałam, aż w końcu się zdecydowałam i w ogóle nie żałuję.

Drugi to kurs PEDICURE... Stwierdziłam, że jak mam papierek na dłonie to stopy też muszą być :-) Tak się poszłam za ciosem. Powiem szczerze, że spełniły się moje skrywane marzenia...

Mam dla Was krótką fotorelację z kursu manicure...zdjęć jest aż 150, ale wybrałam na razie kilka.
Moje stanowisko pracy :-)

Lekki nieład...

Pierwszy w życiu tips żelowy wykonany przeze mnie!






Łapki już wcześniej zrobione, na innych kursach...autorki nieznane

Raj !

Inwestycja w siebie cieszy podwójnie! :-) Oczywiście nie tylko ja jestem zadowolona, ale moi bliscy także...
Mam nadzieję, że na tym nie poprzestanę i w miarę możliwości finansowych zrobię jeszcze jakieś kursy!

Nieobecność na blogu oczywiście nie oznacza braku weny twórczej...w następnych postach pokażę Wam to, co zmalowałam przez ten czas na moich pazurkach :-)


Buziaczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz