niedziela, 12 stycznia 2014

Biochemia Urody

Cześć Dziewczyny! :-)

W piątek dotarła do mnie paczka ze sklepu Biochemia Urody. Myślę, że będę opisywać każdy produkt z osobna w następnych postach. Dzisiaj po krótce napiszę Wam, jakie mam odczucia co do tej firmy :)

Patrząc na blogi dziewczyn zauważyłam, że wiele z nich zamawia kosmetyki z BU...zastanawiałam się o co tyle zamieszania, przecież prościej jest iść do sklepu i kupić gotowy produkt. Kilka razy wchodziłam na stronę i przeglądałam w poszukiwaniu czegoś dla siebie, żeby wypróbować i zobaczyć w czym tkwi fenomen...teraz już wiem :)

Co do strony - przejrzysta, wszystko jest dokładnie opisane, odnośniki do stron np. ze sposobem przechowywania. Bardzo podoba mi się, że na stronce poszczególnego serum, kremów itp w zawartości zestawu mamy odnośniki do poszczególnych składników, o których możemy poczytać. Ogólnie dla początkującej osoby w tej kwestii nie ma żadnego problemu, żeby znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

Paczki są wysyłane szybko, dobrze zabezpieczone.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to brak instrukcji obsługi w paczce, trzeba sobie wejść na stronę i przy komputerze przygotować miksturę :P No ale taki problem to nie problem...

Myślę, że jeszcze nie raz zamówię coś z ich strony!

Tosia najbardziej zainteresowana :)
W najbliższym czasie pokażę Wam serum , które przygotowałam :D

Buziaki! :*

5 komentarzy:

  1. Psiak widzę też chce być ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys używałam pudru bambusowego z tej firmy i jeszcze maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na opinie ;) jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy :)

    zapraszam do mnie:
    http://cosmeliness.blogspot.com/
    dzisiaj paznokciowy post ;)

    OdpowiedzUsuń