środa, 29 stycznia 2014

Kropeczkowy manicure

Cześć Dziewczyny! :-)

Daaawno nie było paznokci, więc czas nadrobić zaległości. W głównej mierze to dlatego, że stan moich paznokci bardzo się pogorszył. Od jakiegoś czasu są rozdwojone i bardzo krótkie. Sama już nie wiem co powinnam zrobić, żeby wróciły do poprzedniego, nie idealnego, ale zadowalającego mnie stanu.

Manicure, który Wam pokażę był robiony już jakiś czas temu i jakimś cudem jeszcze nie pokazałam go na blogu :)
Mam nadzieję, że powoli uporam się z moimi paznokciami i będę mogła dodawać więcej wzorów!








 Jeżeli macie jakieś sposoby na osłabione, rozdwajające się paznokcie to piszcie w komentarzach! :)

Miłego wieczoru!

11 komentarzy:

  1. Hej!
    świetny wpis :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Więcej na moim blogu licencja-na-czesanie.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jakiś czas temu na rozdwojone i słabe paznokcie pomagały tabletki Belissa:) Spróbuj sobie :)
    Jeśli masz chęci to w wolnej chwili zapraszam również do siebie.
    www.patishome93.blogspot.com
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ostatnio straszne problemy z paznokciami. obstawiałam, że to przez lakiery i zmywacze, więc odstawiłam je na miesiąc. i nic. stan paznokci się nie poprawia. poprzednim razem bardzo pomogło mi serum z wibo, ale teraz nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś odżywki Eveline 8w1 albo tej z diamentem? :) mnie ona pomogła wiele razy! Choć wiem, że jedni ją kochają, a inni nienawidzą to dalej będę ją polecać bo warto wypróbować :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. śliczne paznokietki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że w końcu paznokcie mi pozwolą na zdobienie i będzie więcej postów z tym tematem :)

      Usuń
  5. nabrałam ochoty na białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 28 year-old Executive Secretary Glennie McCrisken, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Analyze This and Surfing. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń