sobota, 3 sierpnia 2013

Kwiatuszki

 Cześć dziewczyny! :)

Pogoda nas już od dłuższego czasu rozpieszcza! Mam cichą nadzieję, że jak pojadę nad morze to nic się nie zmieni...choć prognozy nie wyglądają zachęcająco :P Hmm zobaczy się!

Dziś manicure z okresu sesji, a raczej początku, bo jeszcze miałam dość długie paznokcie :D Proste i szybkie w wykonaniu, a głównie o to chodziło. Zauważyłam, że ostatnio coś często maluję paznokcie na niebiesko...kiedyś nie znosiłam tego koloru! Kobieta zmienną jest :)

Przygotowałam zdjęcia do posta: "MANICURE W DOMOWYM ZACISZU", więc myślę, że za niedługo się pojawi :)








CZEGO UŻYŁAM?
- odżywka Eveline 8w1
- lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure MODEL BEHAVIOUR
- lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure IVORY SKULL
- lakier BealArte #39
- Inglot Diamond Top Coat

2 komentarze: