wtorek, 27 sierpnia 2013

Moja druga para oczu :D

Cześć dziewczyny! :*

Dziś kolejny post nie związany ściśle z tematyką bloga...a może jednak tak? Bo przecież dobrze dobrane, ładnie prezentujące się okulary potrafią odmienić wizerunek...i dodać urody :)

Do firmy FIELMANN zaglądnęłam za namową kolegi. Naopowiadał mi, że miła obsługa, badanie wzroku za darmo (nie zależnie od tego, czy kupię u nich okulary, czy nie), okulary w przystępnych cenach, duży wybór itp. :P

Jestem bardzo zadowolona z zakupu, bo okularki faktycznie nie wyszły drogo! :D W wyborze pomogła mi Pani z obsługi. Jedyny minus to fakt, że miałam je dostać do 10 dni, a czekałam 19.
Jak sobie tak w nich pochodziłam, pooglądałam to stwierdziłam, że mam krzywą głowę i muszę je poprawić. Prawa strona opadała lekko w dół. Podobno prawie nie zauważalne, ale JA widziałam! :P Oczywiście nie było z tym żadnego problemu...Pan poprawił :)

Poniżej znajdziecie zdjęcia moich nowych okularów (odebrane na szczęście na początku sesji!) i porównanie do starych, które mi się już znudziły :P

 







Robił ktoś badania / zakupy w Fielmannie? :)

Kolorowych snów! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz