środa, 21 sierpnia 2013

Powrót z wakacji!

Cześć dziewczyny! :)

Tegoroczne wakacje spędziłam nad polskim morzem w mieścince Sarbinów (jakieś 8-10km od Mielna). Pogoda jak to nad morzem, w kratkę :) Powiem szczerze, że jeśli jedzie się z grupką znajomych to jakoś kwestia pogody odchodzi na drugi plan ! :D Nie nudziliśmy się! Miasto fajne, choć dosyć spokojne... pełno rodzin z dziećmi. Były grille, wypady na miasto, imprezy, a w ostatni dzień z moim T. puściliśmy lampion szczęścia :)

Mam kilka zdjęć z plaży...oczywiście pazurów! :) Mój wakacyjny manicure i pedicure.

Jak widać na zdjęciach poniżej nie zdecydowałam się na taką samą kolorystykę, bo niby czemu ma do siebie pasować? :P

Kolor na stopach bardzo lubię, więc musiał mi towarzyszyć na wakacjach. Na dłoniach miałam hybrydy Mollona :) Wybrałam taką opcję, bo na rękach szybciej schodzi lakier (szczególnie ze względu na piasek). Dzięki hybrydom mogłam się cieszyć kolorowymi pazurkami przez cały urlop, nie tracąc czasu na malowanie, czy ewentualne poprawki :D




Zasypany koc, przykryta ręcznikiem :D W ten dzień pogoda nas nie rozpieściła!


A na koniec morze w tle :)

 Niestety jakość zdjęć nie powala, bo były robione telefonem :P

Wracam do rzeczywistości i codziennych obowiązków!

Miłego dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz