czwartek, 27 lutego 2014

Fiolet z Golden Rose

Cześć Dziewczyny! :-)

 Jak tam minął ten wyjątkowo słodki dzień? Ja zjadłam 2 pączki i już miałam dość! Pamiętam, że w zeszłym roku zmieściłam o wieeele więcej :-P Cóż...chwilowa niedyspozycja.

Korzystając z wolnego czasu przeglądałam zdjęcia, które zrobiłam jakiś czas temu. Znalazłam manicure w kolorze fioletowym, a dokładnie lakier GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 26. Pamiętam, że gdy byłam w sklepie Golden Rose (o dziwo! jest jeden w Krakowie) to od razu zwróciłam uwagę na ten właśnie lakier :-) Moim zdaniem bardzo ładny, ciepły wrzos...do tego za niską cenę! I jak tu się nie skusić?






A Wy lubicie lakiery tej firmy? :-)
Jaki kolor polecacie?

Pozdrawiam serdecznie, 
Asia

4 komentarze:

  1. piękny kolorek mam podobny z Pease ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak z trwałością lakierów z Paese? :-) szczerze mówiąc nie mam żadnego z tej firmy

      Usuń
  2. Uwielbiam tę serię lakierów Golden Rose. Sama mam odcień 28 i jestem nim zachwycona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń