niedziela, 23 lutego 2014

Rękawiczki bawełniane z Rossmanna

Cześć Dziewczyny! :-)

Leniwy niedzielny wieczór powoli dobiega końca. Wzięłam prysznic, porządnie nawilżyłam skórę oliwką, zrobiłam peeling twarzy, nałożyłam serum, przeglądnęłam ulubione strony no i wreszcie czas na posta!

O rękawiczkach, które pomagają nam nawilżyć dłonie z pewnością nie jedna słyszała. Ja jednak miałam problem ze znalezieniem wystarczającego rozmiaru na moje długie paluchy :-P Oczywiście cena też grała rolę... Kiedyś kupiłam z Essence, ale to było nieporozumienie!

W okresie jesienno-zimowym moje dłonie wołają o pomoc! O sposobie z oliwą z oliwek pisałam tutaj >KLIK<. Jednak nie mam na tyle czasu, aby bawić się w ogrzewanie oliwy codziennie.

W końcu natrafiłam w Rossmannie na rękawiczki bawełniane z For Your Beauty i okazały się strzałem w 10!
Uwielbiam to uczucie, kiedy budzę się rano, a moje dłonie są cudownie nawilżone :-) Obecnie testuję maskę do rąk, którą Wam pokazywałam w tym poście >KLIK<. Zobaczymy jak się sprawi!



Same widzicie, że rękawiczki są długie i nachodzą za nadgarstek. Nie ma problemu z tym, że podczas snu mogłyby się łatwo ześlizgnąć z dłoni :-)
Cena rękawiczek to 9,99zł.



Tutaj macie porównanie tych z Rossmanna i tych z Essence. 
Z góry przepraszam, że pokazuję Wam takie brudasy, ale stwierdziłam, że nie ma sensu ich prać, bo i tak już ich nie użyje, a pozostawiłam je, aby Wam pokazać do porównania.


Rękawiczki są porządnie wykonane, przetrwały pranie i nie uległy zniszczeniu. 
Zaobserwowałam kolejny plus spania w takich rękawiczkach... mogę się swobodnie przytulić do psiaka, nie martwiąc się, że cały krem pozostanie na niej :-)

Tak więc nakładam krem i relaksuję się przed TV! 

Pozdrawiam serdecznie,
Asia

4 komentarze:

  1. rękawiczki z rossmann świetnie się sprawdzają :) a więc dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne i przede wszystkim tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaką długość mają "palce" w tych rękawiczkach? Mam baaardzo długie palce, rękawiczki np. z Natury są dla mnie za małe. Szkoda mi po raz kolejny wydawać pieniądze na coś czego nie będę mogła używać :((

    OdpowiedzUsuń