czwartek, 20 lutego 2014

Fioletowy karnawał

Cześć Dziewczyny! :-)

Jak już ostatnio wspominałam moje paznokcie nie są w dobrej kondycji, jednak postanowiłam je pomalować na jakiś kolor. Wynika to z tego, że jeśli mam pomalowane, to mniej wkładam je do buzi (albo jak to mówi moja mama "mymlam") :-P Tak wiem, że to niezdrowe, że dużo bakterii itp... ale cóż siła wyższa.

Jakiś czas temu kupiłam lakier z GOLDEN ROSE z serii CARNIVAL i w końcu postanowiłam pomalować nim paznokcie. Myślę, że kolor, który wybrałam (czyli 12) pasuje tak naprawdę do wielu odcieni...ostatecznie zdecydowałam się na podkład w kolorze fioletu (czyli SALLY HANSEN SALON MANICURE 414 o wdzięcznej nazwie Cherry, Cherry Bang, Bang!).

Efekty oceńcie same :-)







Daleko im do ideału, ale myślę, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej! :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz