środa, 5 czerwca 2013

Jak zmyć brokatowy lakier?

Cześć wszystkim :)

Na wstępie chciałam podziękować za coraz większą liczbę odwiedzin, jednocześnie zachęcić do zostawiania śladu po sobie w postaci komentarza :)

Dziś pokażę Wam jak zmyć lakier brokatowy. Jak wiadomo pięknie on wygląda na paznokciach, tylko gorzej już ze zmyciem. Kiedyś widziałam, jak jedna dziewczyna na kursie dosłownie odrywała go od paznokcia metalowym kopytkiem! Tak świetnie, tylko szkoda, że płytka paznokcia została uszkodzona...
Zdecydowanie nie jestem zwolenniczką tego typu metody. Mam zdecydowanie mniej inwazyjną :)
Nie jest to jakieś odkrycie, ale myślę, że jedna z lepszych metod.

CO NAM BĘDZIE POTRZEBNE?
- ZMYWACZ DO PAZNOKCI (no bez niego raczej nic nie zdziałamy:))
- WACIKI KOSMETYCZNE (ja przecinam je na pół, bo taka wielkość jest wystarczająca)
- FOLIA ALUMINIOWA




CO ROBIMY?

1. NASĄCZONY ZMYWACZEM WACIK NAKŁADAMY NA PAZNOKIEĆ



2. ZAWIJAMY FOLIĄ TAK, ABY NAM NIE SPADŁO


3. CZEKAMY KILKA MINUT



4. NASTĘPNIE ŚCIAGAMY


JAK WIDAĆ ŁADNIE ZESZŁO :) MOŻLIWE, ŻE COŚ TAM ZOSTANIE, WTEDY JUŻ BEZ WIĘKSZYCH TRUDÓW PRZECIERAMY WACIKIEM I GOTOWE!
DRUGA RĘKA JEST BARDZIEJ PROBLEMOWA, BO TRZEBA UWAŻAĆ, ŻEBY SIĘ NIE ZEŚLIZGNĘŁY FOLIE Z PIERWSZEJ RĘKI


Zapomniałam zrobić zdjęcia już zmytym paznokciom na dowód, że zeszło :) W dalszym ciągu jest szał na lakiery GOLDEN ROSE JELLY JEWELS, dlatego zdecydowałam się zamieścić takiego pomocnego posta :) Mam nadzieję, że ktoś skorzysta

MACIE JAKIEŚ INNE METODY? :)

Pozdrawiam, Asia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz