poniedziałek, 17 czerwca 2013

Sposób na trądzik :)

Cześć dziewczyny :)

Jeżeli macie problem z trądzikiem, co chwilkę coś Wam wyskakuje na buzi to ten wpis jest dla Was :)
Kiedyś się natknęłam na bardzo prosty przepis na DOMOWĄ MASECZKĘ, przy tym tani.
Jak wiadomo efekty nie są natychmiastowe, tym bardziej, że na początku trzeba przejść przez fazę oczyszczania i zwykle jeszcze więcej niespodzianek pojawia się na buzi. Trzeba to przeboleć niestety. Ja bardzo często przy produktach na trądzik rezygnowałam jak tylko widziałam, że sytuacja się pogarsza. Błąd!

CO POTRZEBUJEMY?
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka cytryny

Mieszamy i mikstura gotowa! :)

Nakładamy ją CODZIENNIE opuszkami palców lub pędzelkiem do nakładania maseczek. Taka ilość spokojnie starczy na jakieś 3 aplikacje, dlatego ważne jest, aby przechowywać ją w szczelnie zamkniętym pudełeczku, oczywiście w lodówce.

Naprawdę działa! Serdecznie polecam :)






A MOŻE WY MACIE JAKIEŚ SKUTECZNE SPOSOBY NA TRĄDZIK? :)

Jak tak, to piszcie w komentarzach!

Miłego dnia:*

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawe :) ja używam kozieradki też bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... muszę wypróbować, bo ostatnio mój trądzik się rozpanoszył na mojej twarzy. Wyglądam jak nastolatka ehh

    OdpowiedzUsuń