poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zakupy z Rossmanna

Witam :)

Tak, jak obiecywałam w poprzednim poście dzisiaj pokażę Wam na co się skusiłam, korzystając z promocji Rossmanna -40% :)

Starałam się kupić tylko to, co jest mi potrzebne, ale jak wiadomo...wyszło inaczej :)


 Może zacznę od tego, co mi było naprawdę potrzebne:

KREM NA NOC
Wybrałam Tołpę, nigdy nie miałam nic z tej firmy, więc uznałam, że  czas wypróbować.
17,99zł


TUSZ LOVELY - SPECTACULAR ME
Bardzo lubię jego szczoteczkę. Cena bardzo przystępna. Akurat kończył mi się tusz, więc wzięłam trzy! Będzie spokój na chwilę :)
5,39zł / szt.


PODKŁAD MAXFACTOR LASTING PERFORMANCE
Jest to trzecia sztuka tego podkładu, próbowałam go zdradzać z innymi, ale to mnie utwierdziło w przekonaniu, że dla mnie jest najlepszy! Bardzo fajne krycie, na którym mi zależy, ponieważ na mojej twarzy ciągle pojawiają się "niespodzianki" :/
28,79zł


No i teraz zaczynają się produkty, które nie były na liście moich zakupów i same wpadły do koszyka :P

KREM Z FILTREM
Jakiś czas temu zaszalałam na słońcu i później moje plecy cierpiały, dlatego wzięłam te w wersji mini - idealne do torebki!
1,79zł / szt.


BŁYSZCZYK WIBO
Mam do niego sentyment jeszcze z czasów gimnazjum :P Lubię go za słodki, truskawkowy zapach i transparentny efekt.
4,19zł


BŁYSZCZYK MANHATTAN
Takiego jeszcze nie mam :D Koralowy, jednak na ustach delikatny.
10,19zł


BIBUŁKI MATUJĄCE WIBO
Przy mojej cerze to zbawienny wynalazek :) Ostatnio kupiłam jedną paczkę, ale bibułek nigdy za wiele...
3,39zł


SASZETKI DO SZAFY
Była promocja, więc wzięłam :P
1,69zł/ szt.


Najbardziej jestem zadowolona z podkładu! :) Cena taka, jak na necie i mam go "od ręki". Oby więcej takich promocji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz