niedziela, 16 czerwca 2013

Pomarańcze

Cześć dziewczyny! :)

Pogoda na zewnątrz nas rozpieszcza, więc zamiast siedzieć przed komputerem wybieram opcję siedzenia na polu :P Z tego też powodu rzadziej tu bywam...ale spokojnie :D tworzę i uwieczniam moje pracę, więc wcześniej czy później je zobaczycie.

Dzisiaj Wam pokażę drugą pracę na PROJEKT OWOCOWY :) przyznam szczerze, że jestem o niebo bardziej zadowolona z pomarańczy, niż z truskawek! :D Mój T. dzisiaj oznajmił, że to najfajniejsze paznokcie jakie miałam do tej pory. Trochę pokombinowane...Pierwszy raz użyłam topu matującego i myślę, że będę po niego często sięgać! Kropelki dodają świeżości pomarańczkom :)

Jak zwykle przygotujcie się na dużą ilość zdjęć :)














CZEGO UŻYŁAM?
- odżywka Essie Grow Richer
- Sally Hansen Complete Salon Manicure Himalayan Blue
- Inglot #979
- lakier do zdobień Golden Rose biały
- BelArte #61 i #61/2 (listki)
- Essie Matte About You
- Inglot Diamond Top Coat (kropelki)

JAK WAM SIĘ PODOBA? :)

1 komentarz: